Арықтау. Жазға дейін арықтау. Қарапайым 5 тәсілі

Арықтау жолдар көрмегендер ұшін, бұл жеңіл тапсырма сияқты көрінуі мүмкін. Егер бәрін ашып айтсақ, көбісі диета ұстасаң болды, артық салмақ та жоқ деп ойлайды. Ал шын мәнінде, бұл мықты ерік күші мен оңтайлы әдіс-тәсілді талап ететін процесс. Қандай?

жазға арықтау

Әйел адамдардың бір жағымсыз бас сақинасы бар, ол — арықтау. Томпақ қыздардың келбеті жайлы, жайсаң мінезі жайлы қанша айтылғанымен, ақиқат сол беті бұлжымай қалады, жігіттерге сымбатты қыздар ұнайды. Шамасы, ерлер бұны ойлана отырып шешкен болар, себебі артық салмақ ұдайы қиындықтарға әкеледі. Артық салмақ — денсаулықтың нашар болуы жайлы ақпарат береді, ал ерлерге дені сау әйелдер тартымды болып көрінеді. Көбінесе артық салмақпен ауыратын нәзік жандылардың жеке өмірі де ауыр болады. Қалай арықтауға болады? Қарапайым 5 тәсілі:

1. Таразы сатып алыңыз

Қазіргі уақытта арықтаудың жүздеген әдістері бар, алайда, бұл адамдардың семіздік ауруын азайтатын емес. Диета көп адамға жақпай жатады, ал, дәрі-дәрмек және қоспалар тиімсіз немесе өте зиянды. Спортзал — тамаша құрал, бірақ бар адамның күш жігері жарай ма ? Ал тұрақтылық болмаса, спортзалда істейтін ештеңе жоқ.
Қалай дұрыс болады? Арықтауды бастау үшін, өзіңізге еден таразы сатып алыңыз (мүмкіндігінше электронды)

2. Жаттығулар

Салмақ тастау үшін дәлелденген заңдылық бар –тағаммен алынған энергияға қарағанда, жоғалтқан энергия басым болуы керек. Яғни,көп қозғалу қажет!
Жаттығу залына бірден жазылудың қажеті жоқ. Бастапқыда ең жақсысы — жаттығулар. Таңғы жаттығулардан қашпаңыз! Таңертең оянғаннан кейін бірнеше жаттығу жасауды ережеге алыңыз, барлығы 15-20 минуттай ғана уақыт алады. Бұл артық салмақтан арылудың тиімді жолы екенін таразы бірден көрсетеді. Шамамен 50-70 г. күн сайын арыласыз.

арықтау жаттығу

Аз ба? Күнтізбеңізге 30 минут жаяу серуендеуді де қосыңыз. Күн сайын жұмысқа барар жолда бір-екі аялдаманы жаяу өтіңіз.. Осы қарапайым күнделікті әдістердің өзі артық салмақтан арылуға көмектеседі, қазірдің өзінде 100 г артта қалды.
Мотивация әдетте қиындықтар тудырмайды. Сымбатты денеңіз тек өзіңізге ғана жағымды емес, сізді қоршаған жандар үшін де ұнамды.

3. Қалай тамақтанамын?

Арықтау үшін қалай тамақтанамыз? Міне, біз сіздердің сүйікті диеталарыңыз мен тамақтану тәсілдеріңізге де келіп жеттік. Мынадай схема бойынша әрекет етуге тырысып көр.

  • Таңғы астан бастаңыз. Бастапқыда қанша жерден ыңғайсыз болса да, аз мөлшермен тәбеттеніңіз. Әйтпесе артық салмақ өздігінен кетпейді.
  • Толығымен кондитерлік бұйымдардан бас тартыңыз. Күн ішінде, оларды тұтынып қойсаңыз, онда таңғы жаттығуларды бекер жасадым деп санасаңыз болады. Тек қияр, алма, мандарин.
  • Толыққанды түстенуге тырысыңыз, бірақ түсіктен кейін асқазаныңыз өзін жеңіл сезінсін!
  • «Жеңіл» кешкі ас жасаңыз. Тек 18.00-ге дейін! Кейінірек болса, онда тіпті алма мен мандарин де артық салмаққа қосқан үлесіңіз.

Бұл схема бойынша тамақтану тасталған жалпы нәтижеге тағы 50 г қосады.

арықтау жазға

Асыра сілтемеңіз!
Мысалы, сіз бұл іске толығымен беріліп кірістіңіз және мүлдем аштан қатуға шешім қабылдадыңыз. «Караул! Біз шөл аралында қалып қойдық! Жейтін ештеңе жоқ!»-деген сигналдар бірден агзаға жіберіледі.
Сіз ашыққанды қойып, тамақтанып алсаңыз, ағза: «Кездейсоқ азық-түлік! Тезірек оны май қорына сақта, жағдайда қайталанса, азық жетіспеушілігінен құтқарады!»-деген сигналды қабылдайды. Сондықтан,қатаң диеталдардан кейін салмақ жинау қарқыны өте күшті. Бәрі жайлы болуы тиіс!
Нәтижесінде, осы қарапайым әдістерді сақтай отырып, сіз күн сайын артық 100-150 ж. (3-4 кг/ай) арыласыз. Аз ба? Осыкезде көмекке «қарапайым әдістер» келеді. Бұл әдістер артық салмақтан арылу үшін ежелден қолданылған .

4. Нәтижені үдетеміз

Әрқашан адамдарға монша және скипидар ең маңызды құрал болып саналған. Скипидарды қылқаннан (шайыр) жасаған. Теріге тиген кезде ол тері кемшіліктерін азайтады және қан тамырларын ашады. Бұл ретте адам қатты терлеп, ал денесі спортпен бірнеше сағат дайындалғандай қатты қызатын. Нәтижесінде осындай моншадан кейін әйелдерге 3-4 кг дейін арықтауға болады!
Францияда монша танымалдылыққа ие емес, сондықтан ол жерде қазірдің өзінде 100-ден астам жыл бойы арнайы ванналар қолданылды. Бұл ванналар қанның қан тамырларында 2-3 есе жылдам айналуын шақырады. Осындай рәсімдерді бір ай төңірегінде үзбей жасаса, салмағы 5-6 кг дейін арықтауға мүмкін Бұл ваннаны 2 күнде 1 рет 15 минуттан қабылдау қажет.

арықтау ванна

5. Тәбетті азайтудың жолдары

Салмағыңыз төмендей бастағанда, тәбетіңіз де ашыла түсіледі – адамның табиғаты мен жаратылысы осы. Сізге көмектесуге қабілетті щөптер бар : жүгері, зығыр тұқымы, ряска және кипрей. Осы жиынтықтағы барлық шөпті дәріхана сөрелерінен табуға болады. Олар сағат 18.00-ден кейін басталатын күйзелісті жеңуге көмектеседі, сондықтан қоржынына тағы тасталған 1,5-2 кг салады

Ең бастысы мақсат болса болғаны, Іске сәт!

Оставить комментарий

avatar
  Подписаться  
Уведомление о